joi, 26 iunie 2008

Sa imi fac blog ...

M-am decis sa imi fac blog. Am mai avut eu tentative, dar de data asta vreau sa imi duc misiunea la bun sfarsit.

In urma cu vreo ora am iesit din magazin determinata sa imi fac blog. Vreau sa imi vars si eu naduful undeva, acolo unde sper sa mai gasesc si pe altii satui de zilele proaste, ca si mine.

Dupa o ora de logari imi gasesc cu greu cuvintele. Vorbele simple si exacte pe care le aveam in minte cand am inceput s-au pierdut.

Raman la aceasi dilema. Vreau sa scriu ceva inteligent!

Dar oare in asta consta esenta blogului? Sau in cuvintele simple, uzuale, exprimate cu o usurinta si relaxare.

„Mi-e greu sa fiu naturala, caci ma judeca oamenii” – suna undeva in mintea mea.

...si totusi am ceva de spus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu