duminică, 22 februarie 2009

Laptele

Cand eram mica, bunica imi fierbea lapte.
Il mulgea dimineata de la vaca, iar pe cand ma trezeam era caldut si moale.
Era dulce, alb-galbui si zemos.

Cand am crescut mai mare, imi faceam seara de seara cacao. Puneam intr-o cana vreo 3 lingurite de cacao (din aia adevarata), una de zahar si un strop de lapte. Le amestecam bine, pana formau o crema de ciocolata, iar apoi puneam restul laptelui.

Cand a aparut laptele la carton ma intrebam cine il cumpara. Era de vreo trei ori mai scump.
Cand am baut prima data lapte din carton am crezut ca e stricat. Un gust amarui, searbad si apos mi-a umplut gura. Laptele la cutie nu e nici dulce, nici moale nici gustos. E un fel de lapte statut, amestecat cu apa.

Dupa o vreme m-am obisnuit, dar din cand in cand visez la laptele adevarat.

Un comentariu:

  1. Mi s-a facut un dor de viata la tara, de animale, de soba.. Din pacate asta e viata noastra acum, legume si fructe modificate genetic si fara nici un gust, lapte din care s-a extras tot ce era hranitor etc.

    RăspundețiȘtergere