miercuri, 12 septembrie 2012

Mi-e dor

Mi-e dor sa vorbesc liber, sa fiu deschisa, sa fiu directa. Mi-e dor sa spun lucrurile pe care le vad si le gandesc. Mi-e dor sa ma exprim, fara a fi obligata sa imi cantaresc cuvintele, fara a trebui sa le pun in balanta, sa le masor si sa le analizez. Mi-e dor sa fiu directa, sa spun ce cred, sa-mi sustin sincer si crud ideile, parerile si credintele, fara a fi nevoita sa le invalui intr-un invelis de indulciri, care i-ar face pe plac fiecaruia si a carei valoare ar fi nula.

Incatusata in lista de programari, intalniri, telefoane si trai, simt ca viata se scurge fara nici o amintire, lasand in urma un vid, a carui amintire se pierde undeva printre ridurile mele.

Nu stiu clipa in care s-a inchis usa, acestei minunate colivii de aur, nici momentul exact cand am pasit in ea. Poate din vointa, poate inpinsa de altii de la spate, poate dintr-o intamplare, am intrat. Am intrat si acum nu mai pot iesi. E confortabil aici, atat de confortabil incat pretul platit pentru aceasta cazare de lux pare o nimica toata. Pare, dar nu e.

Un comentariu:

  1. Gandeste-te cu muuuuuulta atentie unde iti e mai bine. in colivie sau afara. asa cum stii ca de cele mai multe ori tu nu spui exact ce gandesti, deci nu esti ceea ce arati, poate ca nici colivia sau ... libertatea ... sunt ceea ce par a fi
    mult noroc!

    RăspundețiȘtergere