marți, 4 decembrie 2012

O alta Romanie



A cazut zapada. Era si timpul; norii stateau plini si adormiti asteptand parca un semn. Imi zice o prietena romanca ca ii place Polonia. Nu stie ce exact o atrage la Polonia, dar ii place. Poate o fi de la curatenia de pe strazi, sau lipsa coruptiei cand intrebi portarul, care e usa pe care se intra in spital, sau poate oamenii, sau poate ... ca e similara cu Romania, dar o Romanie mai buna. O Romanie asa cum mi-se pare ca am lasat acum cativa ani in urma, asa cum mi-as dori sa fie, asa cum imi imaginam ca e pe vremea cand eram copil.
O Romania in care exista mai mult respect pentru omul de langa tine, in care gunoiul se arunca la cos, in care se da restul coret la magazin si oamenii nu asteapta sa soseasca motivarea intr-un plic alb, pentru a-si face meseria pe care si-au ales-o, si pentru care sunt platiti. O alta Romanie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu