luni, 14 ianuarie 2013

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy sau "Hai sa facem ceva impreuna"



Ieri a fost Marea Finala, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (Marea Orchestra a FilantropieiCraciunului), asa ca am pus si eu cativa zloti intr-o pusculita. Am primit la schimb cateva inimioare, pe care ni le-am lipit pe haine. O fi mult, o fi putin, asta nu stiu, dar stiu ca dau banii aceia pentru un tel, si ca se v-a realiza ceva cu ei. Un lucru fantastic pe care l-au facut cu banii adunati in Marea Finala sunt aparatele pentru testarea auzului la nou-nascuti, cu care au dotat toate spitalele din Polonia.
Povesteam zilele trecute ca oamenii sunt mai formali in Polonia – decat in Romania, de exemplu – insa trec usor peste formalitatile cand vine vorba de facut ceva impreuna, ceva pentru binele tuturor, o cauza comuna, un punct de vedere comun. Se unesc imediat si se pun pe treaba, nu discuta cum ca poate, ca cine stie si nu isi scot ochii cu barfe si intepaturi. Si sincer, am constatat momentan sunt intr-un moment al vietii in care prefer sa traiesc intr-o societate unita, cu pretul relatiilor interpersonale mai reci, decat intr-o societate dezmembrata, unde relatiile interpersonale sunt foarte calduroase, dar cand vine vorba sa facem ceva impreuna, o lasam mereu pe data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu