luni, 19 ianuarie 2009

15 chestii despre mancare

- mananc de nevoie (si de voie)
- mananc cand imi este foame (si cand imi e pofta)
- nu imi place sa rabd foame (desi am observat ca e o dieta des folosita)
- abuzez rar de mancare (cateodata e chiar necesar)
- dulciurile nu imi tin de foame (desi o mai potolesc)
- daca mananc ciocolata cand imi e foame imi produce greata (se mai intampla)-
- mananc multa paine (ca toti romanii de altfel :))
- nu sunt vegetariana (dar imi place mancarea vegetariana)
- prefer mai mult legumele (decat carnea)
- prefer sarat decat dulce (dar asta nu inseamna ca nu sunt o dulce :))
- nu am tinut niciodata dieta (dar am avut perioade in care m-am indopat cu lamai)
- imi place sa incerc mancaruri noi (din pacate nu intotdeauna se dovedesc pe gustul meu)
- am mancat melci, genul de gradina, fierti si sarati (se serveau cu berea pe post de seminte)
- nu sunt o mare gospodina (desi cateodata imi place sa gatesc)
- polonezii au o bucatarie foarte asemanatoare cu cea romanesca (asta pentru cei care mai cred ca, sarmalele sunt numai Made in Romania)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu