luni, 21 septembrie 2009

S.O.S. Polonia

In urma cu cateva zile un prieten, al unui prieten a trecut prin zona. Am aflat tarziu, el nu m-a sunat la timp, eu nu am fost pe faza sa ii cer numarul si a dormit o noapte in masina. Mare scofala nu e, sunt sigura ca toti am dormit odata, pe undeva in masina – eu chiar anul asta – insa treaba m-a pus pe ganduri si m-a intristat, ca a fost atat de aproape si totusi nu am apucat sa fac nimic pentru el, mai ales ca noaptea pe aici sunt deja cam 9 grade C.

Asa ca am decis sa scriu acest mesaj, prietenilor si necunoscutilor, care accidental sau cu voia vor sa treaca prin Polonia. Dati-mi un email, daca treceti pe aici si aveti nevoie de ajutor. Cu ce o fi: transport, cazare, stilul de viata, cultura sau limba.
Daca nu voi sti nici eu raspunsurile, am sa-i intreb pe altii, si tot vom rezolva ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu