joi, 10 martie 2011

Masina de spalat vase


Masina de spalat vase e una dintre cele mai destepte inventii ale omenirii. Acuma, dupa ce o am – de vreo 3 saptamani – ma tot gandesc de ce mi-a luat atata timp pana sa o achizitionez.

Ce-i drept, mobila trebuia rearanjata, modelul trebuia ales, instalatia trebuia conectata, si totusi, un efort prea mic, in comparatie cu bucuria pe care mi-o da, la fiecare trei zile, cad scot din ea gramada de vase gata spalate. Pe deasupra a fost si ieftina, (costand 1.000 si ceva de zloti, adica 1.000 si ceva de lei noi), mai putin decat televizorul, care e cam inutil, dar cum toti au unul, sa avem si noi (comportament de turma recunosc, mai ales ca nu ma uit la TV).


Sunt si minusuri la masina de spalat, cum ar fi de exemplu faptul ca trebuie sa-mi amintesc in fiecare zi, sa nu spal vasele. Instinctiv le iau de pe masa, le pun in ghiuveta si mai ca ma apuc sa le surulesc, dar imi face cu ochiul zambitoare masina de spalat.


Un alt minus e aranjatul vaselor in masina, o chestie de obisnuinta si experinta, care pana se invata necesita maini vigilente, insensibile la uriasa cantitate de grasime si ulei, ce se v-a lipi pe ele, in procesul de rearanjare a vaselor. Un alt efort mic, pentru un scop atat de mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu