marți, 5 februarie 2013

TU si numai TU



Ma uit in ochii tai, te tin in brate si as vrea sa nu te mai dezlipesti niciodata de mine.
Ma imbratisezi, asezandu-ti mainile pe umerii mei, eu te sarut pe obraji, tu zambesti cu gura larg deschisa, si dintii tai nostimi, afara e alb si eu sunt fericita.
Te iubesc pana unde o duce iubirea si inapoi si iar, daca o mai duce in alta directie si mereu inapoi, caci imi stai in brate si asa mi-e bine si parca rostul lumii si sensul vietii si toate cate sunt si cine stie cate vor mai fi, toate sunt aici cu tine.
Si mai fur o clipa si tu esti clipa aia.
Te-am cautat mereu, am incercat sa te gasesc in toti si poate in fiecare, dar nu te-am gasit in niciunul, caci toti incercau si nu izbuteau nici macar sa te copieze.
Le lisea sinceritatea, caldura si dragostea.
Puritate nu aveau si nu erau drepti in ganduri, nici in fapte si nici in iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu