duminică, 13 iulie 2008

SATC



In sfarsit am fost la film. Mi-am dorit sa vad filmul asta de ceva vreme... nici nu e de mirare la cata publicitate i s-a facut.
Cu fiecare comentariu pe care il citeam ma atragea tot mai mult.
Fiind o fana a serialului, mi-am zis:
- Nu pot sa pierd filmul. Gata mergem la cinema.

Zis si facut.
Dupa exact 20 de minute de publicitate a inceput si filmul. A inceput, l-am vazut si s-a sfarsit.

Impresii = 0
Subiect = 0
Lectii de viata = 1 = un serial de succes nu inseaman neaparat un film bun, mai degraba unul care lasa de dorit.

De mult nu mi-a mai fost dat sa urmaresc un film atat de plictisitor. Practic scenaristii nu au avut nici un subiect.
Ca sa nu mai vorbim de umor: rar si primitiv.
Unde sunt replicile acide, glumele nesarate si hazul de necaz cu care ne-am obisnuit.

Doua ore de stat in cinema degeaba. Am vrut sa plecam la un moment dat, dar era pacat de banii dati pe bilet.

Din filmul asta am ramas doar cu o chestie, si nu stiu sigur, daca nu chiar asta a si fost intentia producatorilor, mai nou la moda e sa ai o geanta misto, nu o pereche de pantofi!

Toata chestia cu brandurile si reclama "mascata" a fost de o plictiseala ingrozitoare.
Un film care sa promoveze marci - pe majoritatea cutiilor se putea citi cate un brand de lux - asta era idea, iar idiotilor le-a picat fisa sa sa tranforme SATC - un serial hazliu si cu bun gust - intr-o astfel de capodopera = catastrofa.

Ma intreb de ce filmul nu e distribuit gratuit. Un fel de reclama extinsa pe perioada a doua ore.
In mod sigur ar crea mai multe vanzari.
Ar veni doar publicul selectat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu