miercuri, 10 decembrie 2008

De ce ii multumesc lui Tariceanu ca nu traieste in Polonia?

(Facand abstractie de faptul ca nu ar avea nici cea mai mica sansa sa ajunga premier, nu de alta dar aici aroganta nu e considerata o calitate)

Pentru masina mea!
Care ma ajuta, sa imi deplasez fundul de acasa la servici in fiecare dimineata si de la servici acasa in fiecare seara.
Fara ea as face 15 minute pana la autobuz, as astepta in frig/caldura insuportabila autobuzul, inca 50 de minute pana la tranvai, as astepta in frig/caldura insuportabila tranvaiul, inca 20 de minute cu tranvaiul si de final 10 minute pe jos (in frig/caldura insuportabila). Si intors!
Masina mea, a carei teribila si fatala greseala e ca, e second-hand sau o babuta de masinuta, dupa criteriile guvernamentale romanesti.
Masina mea, care dupa criteriile mele e grozava, dotata cu ABS si aer conditionat. ABS-ul, care ma ajuta sa franez pe gheata sau zapada in plina iarna, iar aerul conditionat, care ma ajuta, sa nu imi ud camasa cu propria transpiratie in plina vara.
Masina mea care nu a costat o avere ( adica, nu m-a lasat complet falita dupa ce am achizitionat-o) si care nu e o Dacie!!! (daca nu v-ati prins deja, dupa ce am mentionat de ABS si aer conditionat).
Da, am indrasnit sa nu cumpar o Dacie. Si nu e nici Citroen, sic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu