marți, 9 iunie 2009

Dormitorul de chibrituri

Suntem doua furnici. Traim intr-o mica cutie de chibrituri.
Fiecare are o agenda, in care isi noteaza cu atentie programul zilnic, aniversari si evenimente.
Dormitorul e la nivelul superior al cutiei, pe chibriturile moi. Petrecem acolo noaptea, de obicei imbratisati.
Ziua eu ma ocup de curatenia cutiei, de aranjatul chibritelor si pregatirea hranei.
Ziua, tu esti mai mereu plecat, in cautarea bucatelor sau a altor chibrituri folositoare prin casa.
Spre seara te intorci. Imi povestesti ce si cum ai facut, ce ai gasit si unde, cu cine te-ai intalnit, ce ati vorbit si despre cine.
Iti povestesc si eu ce am facut, ce n-am facut si cand voi face.
Ne mancam mancarea, ne bem ceaiul si ne punem iar in pat. Ne imbratisam vreo jumate de ceas, dupa care ne intoarcem fiecare pe chibritul lui si adormim.
Maine incepe o noua zi istovitoare.
La fel ca cea de azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu