miercuri, 17 iunie 2009

Lichide s.o.s.

In Germania primesc (cumpar) intotdeauna suc de mere acidulat. Uit ca au asa ceva (nu am mai baut in alta parte) si il deschid bucuroasa, pana cand aud un sasait.
Pe setea asta e bun, mai ales la 2,70€/ sticluta.
Preturile de pe aeroport te nenorocesc cand vine vorba de mancare sau bautura.

Eram odata pe aeroport la Otopeni si m-a apucat brusc o sete crunta. La singurul bar din zona de imbarcare, o apa era 3€. Si nu la 10 l, ci la 0,50.
Mai aveam vreo jumate de ora pana la imbarcare, dar setea nu imi dadea pace.
O sete apasatoare, cu gatul uscat si limba pedaland in gol printre falcile fierbinti, cu ochii iesiti din orbite, in cautare dupa vreo urma de lichid.
M-am invartit o vreme prin fata barului, pana am decis sa intru la baie. Speram sa pot sorbi o inghititura de la robinet, sa imi alint macar setea. Stiam ca in avion am sa primesc lichide pe gratis dupa pofta inimii si nu consideram neaparat necesara o usurare inutila de bani, fie ea si de 3€.
Intru convinsa la baie, gata sa sar pe cel mai apropiat robinet, cand imi fata imi apare o amarata de chiuveta, murdara si invechita, desupra careia atarna o teava jalnica si ruginita, de pe vremea cand s-a pus prima caramida la aeroport. Arata mai groaznic si mirosea puternic a clor si murdarie.
De cosmar, mai ales ca eu speram ca macar la Otopeni locul unde poposec toate personalitatile (fitele) sa fie cat de cat o toaleta normala (curatica, ingrijita, fara miros sau fara rugina).
Am luat-o la fuga de acolo, si m-am dus tinta la barul cu chelneri lenesi si fitosi, de unde am achizitionat apa la 3€, dupa ce am asteptat vreo 5 minute, nu ca era ceva coada, dar puturoasa de vanzatoare/chelnerita nu a binevoit sa se ridice de pe scaun.
Voiam chiar sa le strig „nu serveste nimeni aici”, deranjandu-i din depanatul amintirilor la cafeaua de dimineata, pe care o serveau fara graga, cand m-a razgandit gandul ca as putea primi vreo sticla cu apa imbunatatita de un scuipat aditional. Niciodata nu se stie.

Am baut fix trei inghitituri, dupa care am aruncat-o in Munich, cand am trecut prin al doilea tur de securitate. Cica nu e voie cu lichide nici dupa ce ai trecut de control.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu