joi, 23 iulie 2009

Radio

30 de grade (Celsius) azi in Polonia si radiourile au inceput sa urle: canicula.
Eu zic vara, dar canicula suna mai mult a stire, caci vara stim toti ca e.
In afara de criza si somaj alte stiri nu mai sunt, asa ca ii inteleg, nici macar presedintele nu se mai cearta cu premierul, iar la stiri trebuie sa fie zilnic cate o super nouatate, mai ales atunci cand ea nu exista.

In PL cele mai populare posturi de radio sunt RMF FM, Radio ZET, Złote Preboje (Hituri de Aur) si Trojka. Primele doua sunt posturi de duzina, cu muzica la moda si stiri scurte.
Ultimile doua se adreseaza unui public mai select, in cautare de muzica buna (Złote Preboje) si dezbateri interesante (Trojka).
Eu mai ascult si Radio Plus, doar ca au prostul obicei de a opri melodia la mijloc pentru publicitate si asta ma enerveaza.
Ce e placut la radio in Polonia (daca intelegi poloneza), e ca se adreseaza publicului la plural, nu la singular cum au auzit ca se practica in Bucuresti. Nu stiu daca se practica peste tot in Romania, dar eu in Bucuresti am auzit.
Sa fii adresat la singular, de catre vorbitorul de la radio, mi-se pare dizgratios si badaran, ca sa nu mai spun lipsit de respect. Pe deasupra e si total stupid, daca mai multe persoane asculta radioul impreuna in acelasi loc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu