miercuri, 9 noiembrie 2011

Clatite americane sau clatite groase

Am mancat prima data clatite „americane” in Turcia. Erau servite la micul dejun alaturi de gemuri, fructe si miere. Probabil nu au nimic in comun cu America, insa imaginea lor imi este familiara din filmele americane, cinci clatite groase stropite cu sirop.

Asa ca, am cautat reteta pe internet si am gasit una pe un site american. Am mai schimbat-o un pic si mi-a iesit asa ceva:

Pentru doua portii:

- o cana de lapte
-
o cana de faina
-
un ou
- o piersica mare (poate fi si din compot) sau doua piersici mai mici

-
o lingurita de scortisoara
-
o lingurita de coaja de lamaine rasa

Se pun toate ingredientele intr-un blender si se mixeaza 2 minute la viteaza maxima, dupa care se prajesc clatitele la foc mediu, de preferinta intr-o tigaie de teflon, cu foarte putin sau fara ulei.

Pentru umplutura se poate folosi sirop de artar, miere, gem, banane, struguri sau capsuni.

Pentru un strop de diversitate piersicile din compozitie pot fi inlocuite cu mere.

Pofta mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu