miercuri, 13 august 2008

Comesenii fericiti – test de imaginatie

Trei stau la masa. Fiecare cu ochii in farfuria lui de mancare: primul la macaroane, al doilea la branza si al treilea la supa.

Dupa mai multe minute de tacere stanjenitoare, branza is deschide gura:
- Eu am fost azi la magazin. M-am intalnit cu ... vreti sa va povestesc? Caci va vad atat de blajini...
- Ne plictisim si noi draga, dar nu observi ca te ascultam, ii raspund macaroanele, in timp ce supa sare ca arsa:
- Eu voiam sa intreb....
- Si cum spuneam, tu lasa intrebarile si concentreaza-te pe lingura ta, m-am intalnit cu vecina. La raionul cu spaghete. Din acelea italiene, lungi, mari si groase.
- Aha! credeam ca macaroane. Din astea, scurte, mici si subtiri.
- Era tare fericita, continua branza ignorand amestecul macaroanelor. Cica are o noua reteta. Culinara. O pregateste doar cu spaghete.
- Nu ca tine, cu macaroane...
- Auzi draga, ce e scurt si lenes, la macaroane, ca si asa le infuleca greu. Ce e lung la spaghete. Iute si dese.
- Dar ce e scurt? varsa supa intrebarea.
- Lasa tu astea. Mai bine vezi sa nu ti-se racesca supa, ca dupa douazeci de ani, oricum ajungi sa mananci numai branza, in cautarea unei noi retete. Culinare.

Supa mai inghite o lingura, branza o tranteste la cos, iar macaroanele infuleca amarate: A dracu’ spaghetele! Si afurisita asta de vecina, prea des schimba retetele.

Intrebare: cine sunt personajele dialogului si cati ani au?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu