luni, 4 august 2008

De’ale locului de munca



Am revenit din concediu si primul lucru pe care l-am caut a fost incarcatorul de la telefon.
L-am gasit in geanta unui coleg cu mufa rupta.
Imi disparuse si suportul de la laptop cu baterie cu tot.
Putin revoltata le-am cautat. Nu le-am gasit nici dupa 3 zile.
Azi le-am declarat disparute ca sa nu ma trezesc cu vreo factura de la companie pentru ele.

Ma gandesc trista la furtisagurele astea de pe la locul de munca. A auzit toata lumea de ele; unii iau; altii privesc cu indiferenta cum se ia.
In fond a lua un pix si a uita sa il aduci inapoi se intampla oricui. Dar daca iei un pix azi, tot asa de bine poti sa iei o carioca maine sau chiar un telefon.

Din totdeauna toti iau de la servici. Intrebarea e: unde sa tragi linia?
Cand deja e prea mult? Pana unde poti sa iei sau sa ii privesti pe altii cum iau.
Cand e momentul sa spui: NU!

Treaba cu colegii e cea mai complicata.
De obicei oamenii care iau sunt foarte amabili, mereu de ajutor si extrem sociali. Iar daca ii vezi ca iau preferi sa taci, caci poate un pix ai luat si tu candva. Si in fond de ce sa iti faci dusmani, mai ales la locul de munca?
Dar ce faci maine cand iti iau lucrurile tale? De fapt ale firmei, dar pe semnatura ta.
Cum sa le spui: ajunge?
Cum sa le explici ca tu preferi un salariu mai mare decat sa te injosesti la niste chichite? Asta nu e politica ta, iar ceea ce fac ei te afecteaza si pe tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu