joi, 30 octombrie 2008

Toti asteptam Craciunul

Pana vine, m-am pus sa scriu niste emailuri – insipide, total lipsite de inspiratie sau de evenimente. Dar daca nu se intampla nimic, ce as putea scrie. Astept si eu ca toti sa fiu bombardata cu noutati, de la altii.
Sunt convinsa ca si ei asteapta. De la mine.

Emailurile suna cam asa:
„Ce mai faci? Cum mai esti? La mine nimic nou. Fermentez si eu pe aicea: munca, casa, somn, munca ... si tot asa.”
sau
„Ce mai faci? Pe unde esti? Da si tu un semn. Eu tot in PL, nimic special pe aicea. E frig. Dar e frig mereu, asa ca nimic special. Da si tu un semn.”
sau (varianta hard):
„Salutare. Mai traiesti? Da si tu un semn, ceva, o injuratura! Eu tot in PL, nimic nou. Ca de obicei.”

Am trimis cateva. Poate imi raspunde careva cu mai multa inspiratie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu