vineri, 14 noiembrie 2008

Alegeri

Un articol superb in Capital

Felicitari!

Un articol care ma pune fata in fata cu intrebarea: eu cu cine votez?
Si ca tot veni vorba de alegeri, in urma cu o luna am cautat cu indarjeala pe interent candidatii din colegiul meu, al diasporei, al unui roman din Polonia.
Eram si eu curioasa sa aflu cine sunt candidatii, ce fac, cu se indelemnicesc, ce cred, ce promit. Ei, oferta. Oferta electorala.
Mai citisem pe alocuri in ziare, articole cu dedicatie, despre unii dintre candidati:
- un batranel din America, probabil rupt total de realitatile romanesti, cu care nu ma identific de fel;
- o tanara doamna din Spania, care reusise prin fortele proprii in viata, despre care mi-ar fi placut sa citesc mai multe;
- Petre Roman – despre care nu pot spune decat: cat tupeu domnule? Adica ma urmaresti si in afara Romaniei, numai ca sa imi storci un amarat de vot?
!Sa te voteze aia din tara, ca si tu ai contribuit la bunastarea ei, si lasa-ne pe noi astia plecati in pace, caci din cauza ta si a celor ca si tine, am plecat!
Chiar aveam o parere pozitiva despre el, dar mizeria asta nu o pot tolera.
Probabil unii si-ar vinde si sufletul, numai ca sa ajunga parlamentari.

Revenind la candidati. Pai nu am gasit absolut nicaieri nici un fel de informatii, nimic. Toate paginile oficiale despre alegeri erau neactualizate si complet lipsite de informatii concrete.

Daca stie cineva unde as putea gasi mai multe informatii, va rog sa imi spune-ti si mie. Pana atunci, ma gandesc serios daca merita efortul sa merg pana la Ambasada, ca sa il fac pe unul deputat si pe un altul senator.
Parca toti sunt o apa si un pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu