marți, 18 noiembrie 2008

O zi trista

Sambata am auzit la radio despre accidentul de la Petrila. Am dat fuga rapid pe internet, sa citesc care e situatia. Oameni amarati, nenorociti de soarta, interese mizere, politici de doi lei, nepasare criminala si indiferenta cu carul.
Inca un accident de munca, cu acceasi vinovatii. Fara grai, fara prezenta... Am mai scris despre asta si ma doare sa redeschid acest subiect.

Dornica de citit, am trecut la alte articole: inselaciuni, evaziuni fiscale, coruptie, politica, interese alese... Aceiasi actori, aceeasi scena, acelasi scenariul.

Obosita si sictirita am trecut la pagina de mondene. Aceleasi „vedete”, acelasi spectacol, aceleasi fite si aceleasi plictiseli...

Ma bate gandul sa fac o pauza de la presa o vreme. Oricum e mult mai placut sa citesc bloguri. Atata vreme cat nu sunt politizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu