miercuri, 4 martie 2009

Supa de pui

Mi-e plin congelatorul de pizza si am decis sa bag una la cuptor sa se mai elibereze.
De vreo trei saptamani gatesc zilnic, iar mancarea semi-preparata imi blocheaza traficul din frigider.
Ieri am facut placinte. Mai alalta ieri, supa de pui.
Uram supa de pui cand eram mica. Era teroarea mea de duminica. Invarteam lingura in teietei vreo 10 minute, pana dadea mama aprobarea sa trec la felul doi.
Bucuroasa treceam. Din felul doi ma incanta doar piureul de cartofi, fara sos. Nu suportam carnea, in special pulpa care mi-se aseza mare si gratioasa in farfurie.

Cand eram in faculate m-a socat pranzul la un prieten. Era duminica. Supa de pui si carne de pui cu cartofi la felul doi.
Am mancat, ca imi era foame. Studentii stiu de ce :)
La felul doi am impartit pulpa. Mi-a zis printre zambete ca era randul lui la pulpa de data asta si mi-a explicat, cum isi imparte toata familia (4 persoane) in mod egal, partile puiului in fiecare duminica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu