luni, 9 martie 2009

Made in Romania presents: „Povesti din spitalele”

Ma doare subiectul, caci l-am trait pe propria piele si de aceea am decis sa in abordez din nou.
Mai jos e o poveste de pe net, un comentariu la un articol dintr-un ziar.
Cititi cu mare atentie si ganditi-va bine ce e de facut. Trebuie sa fie ceva de facut.

Comentariu de la : Anonim , 06.03.2009, 21:19
UN MESAJ ADRESAT CELOR DIN CONDUCERE!

Buna seara! Ma bucur ca am ocazia sa va scriu pe aceasta cale, pt ca publicatia dvs imi este familiara, si o apreciez mult.Vreau sa va relatez un adevar! Astazi,6 Martie 2009, in jurul orei 20:10 am fost in sala de Urgente a Spitalului Judetean, din motive de sanatate. Si vreau sa va marturisesc, caci lucrurile care le-am vazut acolo m-au uimit, si in acelasi timp m-au socat! Am ramas stupefiat, sa vad lipsa de responsabilitate a personaluilui, am fost foarte surprins, sa vad bolnavii care zaceau pe paturi in sala de operatie, dar nu ii lua nimeni in seama! Eu am asteptat 1 ora in Sala de Urgente, pana cand o asistenta (care era singura care se ocupa si ii pasa de bolnavii din Sala de Urgente), a venit si mia acordat ingrijirea medicala. Celelalte asistente isi permiteau sa discute tot felul de lucruri, discutau despre un nou doctor angajat in spital, care e tanar si dragut.. Vreau sa va spun un adevar. In sala de Urgente era un om care avea 2 degete taiate la circular, zacea pe o targa in dureri cumplite, si cu o intensa sangerare a maini, si timp de 1 ora si 20 de minute, nu l-a bagat absolut nimeni in seama!! Acel om se zbatea in dureri, si asistentele vorbeau despre telenovele!!!! Oare o sa ajunga acest mesaj la persoanele potrivite?? Dupa 1 ora si 20 de minute, a sosit in Sala de Urgente un medic, care a vorbit vreo 10 minute la telefonul lui mobil, in acest timp dandu-si aere de mare medic al Europei, dupa care la privit, timp de 2 minute, cu o indiferenta covarsitoare, pe acel om cu degetele taiate! Acel om avea un deget in borcan, iar un alt deget era prins doar de piele de mana. Medicul a afirmat cu voce tare: "oricum nu va mai avea aceste degete niciodata" Oare era necesar ca sa mareasca suferinta acelui biet om?? A fost o scena care ma ingrozit, si am ajuns sa ma intreb, oare acei medici il au sau nu il au pe Dumnezeu? Oare unde sunt acei 98% declarati crestini din Romania?? Oare mai e cineva, care sa se gandeasca la Dumnezeu, cel care a creat intregul Univers?? Oare criza economica nu e un semnal destul de puternic sa IL cautam mai mult pe Dumnezeu? Sper din suflet sa va sensibilizez macar putin inima prin aceste cuvinte, iar daca nu voi reusi acest lucru, va rog mult, sa faceti chiar dvs o vizita in Sala de Urgente a Spitalului Judetean, sa va convingeti singuri de lucrurile afirmate de mine! Va multumesc anticipat pt intelegere, si pt rabdarea dvs de a citi emailul meu! Va multumesc, si doresc ca Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Spitalul judetean e unul, oarecare. Poate fi oricare.
Ghiciti cine e omul cu degetele taiate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu